Roadtrip to karlskrona

Hej! Har haft en skön helg. Det blev dock inte gbg, mest för att vi började planera det hela alldeles för sent och det betydde ju såklart att det just precis denna helgen inte fanns ett ledigt boende i hela gbg. Typiskt kan man kalla det. Menmen vi ska dra dit om ca 3 veckor ist och hoppas att det går bättre då! Hehe ;P

Vi ville ju ändå dra iväg nånstans nu när vi för en gångs skull var lediga en hel helg tillsammans, så vi bestämde oss för en tripp  till karlskrona. En mysig stad. Men trots det fina vädret så blev det inget bad, hade lite picknick på en mysig brygga vid havet ist! Sen blev det glass på glassiären :) mmm i like that place!

Åkte hem på kvällen nångång och jag följde med th hem för film, popcorn och cider. Sen blev vi övertrötta och somnade sött! Skönt att sova till 11 idag för en gångs skull, det var längesen. Men det kan jag göra imon med om jag vill för jag är ledig.

Har ändrat lite på min blogg, och kommer troligen ändra lite mer inom kort. Haha, jag är dålig på såntdär men man kan ju försöka iaf ;)

Kommer kanske en bild eller två från helgen innan denna dag är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0