Kul helg och inventering

Heej! Är hemkommen från den stora staden göteborg och kom även hem från jobbet för inte så längesen. Har nämligen varit inventering på jobbet idag, där all personal skulle deltaga. Så från 14 - 22 var den beräknade tiden. Stämplade faktiskt ut tio minuter innan 22, så lite tidigare blev det! Jag är fortfarande mätt efter all fika jag proppat i mig :P när det är inventering så bjuder börjes på fika så man får ju liksom passa på! Jag inventerade mest godis och lampor idag, och tiden gick fortare än väntat.

Helgen i gbg har varit rolig förresten :) känns som att vi var där mer än tre dagar, för vi hann ändå med en hel del! Trots väldigt många förseningar första dagen, haha. Först så var tåget lite över en timme försenat, och sen så råkade vi olyckligtvis sätta oss på fel spårvagn när vi skulle till vårt vandrarhem. Själva numret var ju rätt, men vi tog åt fel håll. Så vi åkte en runda på ca 1 timme. Detta kom vi på efter ca en halvtimme, men vi antog spårvagnen skulle hamna på vårt mål tillslut. Vi ville ju inte precis hoppa av och känna oss ännu mer vilse ;P men sen när vi väl kom fram till vår hållplats så började det såklart ösregna. Men vi var glada ändå. Vi fixade till oss för att sen dra in till stan.

Bilder kommer möjligtvis imon för den intresserade. Nu orkar jag inte pyssla med sånt där :P jag borde nog packa upp min väska, jag är ännu sämre på att packa upp än att packa ;D så den lär ju få stå där den står ett tag.

Ha det bra, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0