Happiness is a lot like sorrow, you cant make it come or go

Sitter här med musik på högsta volym och bara lyssnar. Det är sjukt hur lite musik kan göra att allt känns bättre <3 inte för att jag mår dåligt just nu eller så, men vilket humör man än är på så finns det alltid en passande låt att vända sig till!

Jag tror iofs att min förkyldning har hittat tillbaka, och det känns ju lite tråk när jag har ledig dag. Men jag är ju ledig imon med om allt går som planerat :P idag hade jobbet visst ringt när jag åt frukost och inte hade mobilen inom räckhåll. Men hoppas dom hittade nån annan som kunde jobba för jag märkte det en timme efteråt. Haha, kunde såklart inte sova längre än till halv nio idag, baah.


Kommentarer
Postat av: per

Man får ju ta vara på de få dagars ledighet man har ; D din förkylning verkar vara riktigt seg : / tur ni inte badade i karlskrona xP knaske det hade vart ännu värre : p sista veckan på börjes för mig nu! : o känns lite små lustigt..slutet på en era x)

2009-08-03 @ 16:10:55
Postat av: tessi

jaa man får göra det! Jo har väl inte "hunnit" bli helt frisk och så har det kommit tillbaka igen :P haha ja det var tur, fast det var rätt kallt på kvällen så man frös ju lite ändå! Ojdå, veckorna går fort :P

2009-08-03 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0