Flowerpoweeer

Idag ska jag bara sova hela dagen, thats my plan. Haha, fast jag har redan tröttnat ;P Helgen har varit helt okei, hade vatt lite bättre om jag inte hade jobbat igår tror jag. Var iaf med th halva fredagen med start klockan 3 tills min första nattbuss gick. Sen åkte jag hem till min säng och sov och vaknade pigg och glad vid lite över 7. Fick värsta ont i halsen i fredags och det hade jag även igår. Så jag orkade inte med så mkt mer än jobb. Men nu har jag äääntligen fått sova ut så jag mår bättre nu tror jag! Weeey


Lite bilder från min skoltid :) de blev lite somriga faktiskt. Passar kanske inte så bra med vädret som är nu... eller vänta, nu kollade jag ut genom fönstret och såg en BLÅ HIMMEL! Whaat? Var är regnet? :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yey blå himmel!! : D nu har man bosatt sig i Jönköping : o känns lite mysko men ska nog bli kul : ) tycker du får komma upp å hälsa på sometime : p

2009-08-16 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0