A mix of feelings

Nu är även denna helg slut. Och nu börjar den sista veckan på sommarschemat, känns både skönt och lite jobbigt. Vet ju inte hur mkt jobb det blir efter det, kanske kan bli lite jobb ett tag framöver iaf! Får hoppas på det. Jobbar iaf vad jag vet, bara tre dagar denna veckan :) tänkte försöka vara lite ledig, så att även jag får lite sommar. Även om man inte direkt kan kalla det sommar nu precis.

Helgen var kul. Det var jobb i fredags och lördags, vilket var mindre kul. Men igår så blev det lite förfest i växjö hos th! Hade jättekul :) sen drog vi ner till staden för att checka in karloskar-dagarna litegrann. Men alltså, det där var ju så mkt roligare när man var 14 - 15 år :P Men kvällen blev lyckad tack vare kul förfest och roligt folk som vi stötte på :)

Idag har jag haft världens segdag, och ska snart sova för jag börjar jobba tidigt imon. Men sen efter jobbet ska jag nog direkt in till stan och th! Vi får se :)

Nu orkar jag inte mer, godnatt ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0