Spending

Tjaa! Allt bra? Med mig är det mkt bättre idag, förkyldningen är nästan som bortblåst skulle man kunna säga. Med endast lite halsont sitter jag här och är trött som bara den efter en dag i ullared :P man brukar ju bli lite trött av att åka dit av en del anledningar; man måste vakna tidigt pga av att man måste åka dit så att man kommer fram tidigt, man åker bil i massa timmar och man går runt och runt de restrerande timmarna när man inte åker bil. Men kom iaf hem vid 8 tiden och nu har jag packat upp alla mina inköp. Det tog tydligen ca två och en halv timme ser jag nu, haha. Jag är nu ca 2000 kr fattigare, och om man räknar med shoppingen i måndags blir siffrorna ännu högre... så nu får jag ta det lite lugnt med utgifterna känner jag. Men blev lite glad när jag kom hem och möttes av att jag får tillbaka rätt mkt pengar när man får skattepengar tillbaka! Weey.

Ska snart sova. Ska jobba imon, men börjar inte förräns vid halv 3 så det blir ju iaf en liten sovmorgon ;) ska hälsa på min mormor innan jag börjar! Var längesen jag träffade henne, och så skulle jag hjälpa henne med lite saker. Jag slutar vid halv nio som även th gör, så jag fick åka med henne hem. Thanks th (: 

                            

Nu ska jag nog se lite scrubs och sen somna, pusspuss

Kommentarer
Postat av: Åer

2009-04-03 @ 00:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0