Lifeline

Tjaa! Allt bra? Med mig är det bara bra. Det känns som en typisk söndag idag, vilket det inte alls är egentligen. För det är ju måndag. Men jag har tänkt att det har varit söndag hela dagen, så vi kan låtsas det tycker jag! Haha.

Helgen har varit kul och har bestått av lite allt möjligt. Fest, påskfirande och mys. Alltid trevligt med låång helg! Nu är jag dock övertrött så jag ska strax sova! :P Annars sitter jag just nu och lyssnar på värsta sköna låten. Lifeline med angels and airwaves. Lyssna på den du!

Innan jag ska sova hinner jag bjuda på lite vimmelbilder från helgen ;D detta var en trevlig kväll som började hos emelie med förfest och sedan fortsatte vi till oleo :) bilderna påminner mig om att det är ganska akut för mitt hår att besöka en frisör. Måste klippa, det är så slitet att jag knappt vågar visa det för en frisör :P





Puss!

Kommentarer
Postat av: therése

jag ser ut som en man, fyfan...

2009-04-14 @ 12:02:01
Postat av: Tessi

Nesh, gör du verkligen inte, kvinna ;D

2009-04-14 @ 13:20:08
URL: http://walkingby.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Haha jag ser ju ut som ett pucko på den nedersta bilden ;) Men det vart en trevlig kväll!

2009-04-21 @ 11:51:35
URL: http://rosannanana.blogg.se/
Postat av: Tessi

Hehe näädå det är ingen som ser ut som varken man eller pucko ;) jaa det var en kul kväll! :) jag är sugen på utgång denna helg :D

2009-04-21 @ 11:59:52
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0