Soft

Hey blogg! Jag sitter här medans tiden går fortare än aldrig förr typ. Jag fattar inte hur tiden kan gå så himla fort när man kommer hem efter jobb/skola etc. Men när man sitter där på sitt jobb brukar tiden oftast gå otroligt långsamt. Om man inte har världens roligaste jobb då! Vad det nu kan vara för nåt? :P Egentligen så vet jag nog varför tiden går så sakta vid såna tillfällen; man väntar ju bara på att man ska få sluta och göra roliga saker som man vill göra. Haha, usch mina meningar blir nog lite osammanhängade just nu känner jag, men jag skyller på att jag är trött idag igen ;P

Igår var jag ju på spa med mamma, och det var nice faktiskt. Massage och skrubbning är ju inte fel, men jag måste erkänna att det känns lite udda när en helt främmande person tar på typ hela min kropp och håller på att greja i mitt ansikte och sådär, haha :P men det är ju deras jobb. Det är nog rätt skönt att jobba på ett spa med tanke på den väldigt avslappnande miljön runtomkring. Havsmusik och brinnande ljus överallt liksom. Ingen stress där inte. Om det ändå vore så på börjes (;

Jag kände mig iaf väldigt fräsch efter spavistelsen igår, helt mjuk blev jag :) kom hem vid 7 tiden så jag hade ju inte hunnit börja jobba vid 5. Så det var ju tur att jag insåg det innan. Eller jaja, det var mamma som insåg det! Jag kan vara lite optimistisk av mig ibland kanske.



Damn, swedbanks hemsida fungerar inte och jag som måste betala lite grejer. Menmen får väl hoppas den funkar snart. Annars blir jag aaarg :P Tänkte kolla på film eller tv nu, om tvn har något kul att erbjuda. Imon är det jobb igen från 11 - 20.30. Egentligen har jag sovmorgon till 8, men min syrra ska passande nog till tingsryd vid 10 tiden och jag ska hänga på! Så då blir det ännu mer sovmorgon till mig!

Ha det så bra, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0