A bad day?

Hello! Jag sitter här och har precis duschat. Idag vaknade jag by the way på världens sämsta humör och det förföljde mig nästan hela dagen :P haha, tror det berodde på att jag inte sovit så mkt på senaste tiden och så vaknade jag alldeles för tidigt för mitt eget bästa. Kunde ju inte somna om heller. Jag har undvikit att vara i min familjs närhet så att dom skulle slippa ta del av min dåliga dag, haha. Det var ju lite snällt av mig ändå ;) Men nu är jag ganska glad iaf. Jag hatar när man känner/mår sådär. Allt känns förjävligt och bara för att man känner så så går allting fel. Uschja, såna dagar borde inte få finnas till.

Helgen har varit rolig iaf! I fredags jobbade jag ju till halv nio och sen var jag trött när jag kom hem, så det blev en lugn kväll. Sen steg jag upp tidigt igår för jag skulle även då jobba. Kändes ju lite trist att sitta inne i en kassa när det var värsta sommaren ute, men jag slutade vid tre så även jag fick ta del av solen litegrann :) när jag kom hem så ringde emelie och rasmus och frågade om jag och th var sugna på grillkväll! Och självklart var vi det, men det jobbiga var bara att min buss inte går förräns 20.00 på lördagar (den som går innan går 16.40, dumma bussförbindelser :P) så det blev en sen grillkväll ;) emelie och rasmus väntade snällt med grillningen tills jag och th kom vid nio tiden! Hehe, men jag och th var så upptagna med att prata under bilfärden till emelie att vi glömde stanna någonstans och köpa grilltillbehör ;P så vi fick med en gång sätta oss i bilen igen och fixa det! Sen blev det en mysig kväll :)

Imorgon ska jag och mamma besöka ett spa :) jag har aldrig varit på spa innan så det blir en ny upplevelse. Jag skulle egentligen jobbat imorgon mellan 17-20.30 men sen förklarade mamma för mig att jag absolut inte skulle hinna till jobbet för vi kommer antagligen inte hem förräns mellan 6-7 trodde hon :P men som tur var kunde per ta över detta passet åt mig :D weey, tacktack!

Pusspuss

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0