Make some noise

Hello! Det är alldeles tyst här hemma, men det kanske beror på att 2 av 5 familjemedlemmar är iväg för tillfället. Mamma skulle hänga med mormor till lund och min syrra åkte till en vän innan. Så då är det bara jag, bror och pappa som återstår. Men det är ju skönt att det är tyst och lungt ibland... eller nej, jag ångrar mig. Jag hatar när det är för tyst. Bra att musik finns!

Idag har jag och min syrra umgåtts en del, innan hon åkte iväg då. Vi hade mys med film och prat! Hon är ju iväg värsta ofta nuförtiden så man får passa på ;P vi brukade ha som tradition att kolla på desperate housewives vaaarje tisdag, men nu har hennes nya vän tagit över den traditionen verkar det som :P hehe. Självklart kollar jag på det ändå, även om det är trist att kolla på det helt ensam. Om jag frågar min bror snällt kanske han ställer upp? ;P haha.

Jag har även hunnit med att testa alla kläder jag råkade handla igår, för jag tänkte att jag kanske borde lämna tillbaka något för jag köpte mest såna saker jag redan har... men såklart så fastnade jag för allt. Haha :P så det finns ingen annan utväg än att behålla allt! Jag är ju för smart som handlar upp alla mina pengar typ 3 dagar efter min lön. Men th lider också av samma problem, så jag är inte ensam ;)

Jag har förresten äntligen fixat en klipptid! Nämnde för ths syrra sara (som går frisörprogrammet) nån gång att jag ville att hon skulle klippa mig, och nu är mitt hår verkligen i akut behov av ett klipp så imon ska jag få det fixat! Sen kan jag äntligen färga mitt hår också så jag slipper se min fula utväxt. Mitt hår har för övrigt också fått nån rödaktig ton som jag absolut inte trivs med :P

Nu är jag värsta hungrig! Men först måste jag förresten ladda på min mobil som inte har några pengar kvar. Så nu får jag skynda mig!



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0