Like an empty ocean

Hej blogg, det var ett tag sen! Jag har inte haft nån ork alls till att skriva ett endaste litet inlägg på ett tag. Förrän nu :) Jag har varit sjukling några dagar med feber och ont i hals bland annat. Det var väl i torsdags jag började få såndär sjukdomskänsla och i fredags på jobbet mådde jag inte bra alls. Uuuh var sådär frusen och varm på samma gång så jag fick hoppa ner i min säng och vila med en gång när jag kom hem. Skulle även jobba på lördagen och det gjorde ju inte saken bättre kanske :P det är ju grymt jobbigt att sova när man är typ 100 grader varm, men jag sov väl så mkt jag kunde och mådde faktiskt bättre på morgonen. Så det var ju tur, men när jag kom hem sen vid 18-tiden så upptäckte jag att jag hade feber igen. Så detta var ingen kul helg för min del iaf ;P igår och idag har också varit tråkiga, men nu tror jag att jag känner mig lite friskare iaf :)

Usch, jag hatar förresten när allt känns sådär meningslöst och jobbigt :/ jag känner lite så nu, men det kanske beror på att jag varit lite sjuk och så. Jag har en ständig känsla av både meningslöshet och panik just nu. Gah, drives me crazy.



Ha det så bra, puss!

Kommentarer
Postat av: therése

cool bild :)

2009-04-26 @ 00:31:02
Postat av: Tessi

Taack! =) tyckte med den blev lite cool :P

2009-04-26 @ 14:10:18
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0