Be happy

Heey! Här sitter jag nu och gör inte så värst mkt. Trodde ju att jag var frisk men inte då, det märkte jag igår på kvällen. Hade jätteont i hals, huvud och i min nacke :( vet inte alls, men det gjorde hur jäkla ont som helst så jag kunde inte sova alls typ. Men på nåt sätt lyckades jag somna och jag vaknade utan smärta i min nacke! Då blev jag glad och påbörjade min dag :) ibland kommer jag på mig själv att bara gå runt o klaga på allt och inget, utan att visa minsta lilla tacksamhet för att jag lever! Egentligen ska man försöka vara nöjd med hur allt är. För man kan ändå inte göra något åt det. Man får vara glad att man lever helt enkelt!

Imon ska jag jobba igen, efter ca en veckas uppehåll :P jag jobbar verkligen helt oregelbundet. Det enda jag vet säkert är att jag jobbar EN lördag i måndaden ;) den kan ingen ta ifrån mig! Hehe, fast iofs så har jag fått två jobbpass till nästa lördag (det ena passet som jag alltid har den lördagen, och sen ett annat). Så får väl kolla upp vilket pass det är jag ska ha, det löser väl sig :) Jobbar iaf 11 - 20.30.

Jag var i stan idag, och hade först körlektion och sen gick jag runt litegrann på stan. Th och jag hade halvplanerat att vi skulle ses, men vi insåg att det nog var bättre att ses en annan dag (snart! :D) ist för hon skulle börja jobba vid halv tre. Men som tur är så finns det ju fler dagar att ses på! Jag är ju lite småsjuk också, och jag vill ju inte smitta min bästa vän ;D hihi.

Påtal om stan så blev jag "påhoppad" av någon nudel-utdelare (?). Det var lite kul, för jag gick där och var värsta stressad till min buss och så kommer det fram någon och trycker upp ett paket nudlar i mitt ansikte och babblar om att jag ska ta dom, och att det är vääldigt viktigt att jag läser den medföljande lappen! Jag fick inte fram så mkt mer än, jaha okei, och sen tryckte jag ner hela paketet i min väska och sprang iväg till min buss :P haha.


^Ja, det var anledningen till nudlarna.



NU ska jag utforska tvn och se om den erbjuder nåt kul!
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0