Of course!

Godmorron! Alternativen för dagen är antingen vara hemma och sega med min förkyldning som aaaldrig verkar vilja försvinna, eller att umgås med min kära vän th! Svårt val? Nej. Självklart väljer jag att umgås med th på stan och eventuell picknick (om det nu blir tillräckligt varmt idag?) :D

Igår var en kul dag med både emelie och th! Vi gick bland annat runt växjösjön och sen gick vi även hem till emelie på teleborg så det blev en ca 2 timmars promenad sammanlagt!

Nu ska jag nog fixa mig lite inför dagen, men vi hörs! Justja, jag måste hitta lite tid för plugg också kom jag på nu... aja ikv och imon. Imon är jag ju ledig! Då var det fixat :P


På bilden ovan ser man bland annat en bit av en cheesecake som är så jävla god! Mamma bakar så goda saker hela tiden :)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0