A place where I am free

Hey! Strax ska jag in till stan för att träffa th och vi ska väl vandra omkring på stan ett litet tag och sen fika litegrann med. Alltid mys! Usch jag har värsta ont i min nacke av någon anledning. Så den får vara helt stilla. Inte några plötsliga rörelser här inte :P

Jag ska jobba torsdag, fredag och lördag denna veckan. Så jag är ledig imon också. Men det känns ju bra att ha lite jobbtider :) har även frågat om jag kan jobba på börjes även denna sommar och det gick bra, så då var sommarjobb fixat för detta året också! Jag tror att det sommarschemat börjar vecka 25. Och det är ju egentligen inte alls många veckor tills dess.

Ska till stockholm 1 - 3 juni kom jag på nu! Jag, th, Josefine och Sara hade tänkt dra dit och det ska bli kul! Inte för att min ekonomi är på min sida just nu för tillfället men det löser väl sig :)



Ha det så bra, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0