Shoes

Hello! Värst vad duktig jag är på att uppdatera min kära blogg idag (;

Sen senast har jag hunnit med lite allt möjligt faktiskt. Hämtade nyss ett litet paket som innehöll lite skor, bland annat dessa:        

Tyckte de var lite söta med små hål i, hihi :) får se när de kommer till användning. Har köpt grymt mkt skor på senaste tiden av någon konstig anledning.

Imon ska jag som sagt till stan och en körskola. Men åh, en lien jobbig sak är ju att de har ändrat reglerna kring uppskrivning och uppkörning. Man måste numera antingen skriva upp och köra upp samma dag, eller inom två veckor! Fan, det känns värsta jobbigt... för då måste man ju vara "aktiv" i båda sakerna samtidigt. Är ju bättre om man först kan koncentrera sig på teorin, och sen på körningen. Men nej då, allt ska alltid ändras lagom till att jag ska göra nåt :P haha okei, jag kunde ju börjat med det tidigare. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0