Move

Hej min blogg! Kommer inte ihåg när jag bloggade senast, så tänkte göra det nu. Hehe, inte för att jag kanske har så jättemkt intressant att berätta, men ändå. 

Jag känner att jag vill och behöver en förändring, vad som helst. Ta körkort, flytta, få ett lite mer "fast" jobb. Jag känner att om jag inte börjar göra saker nu, så kommer det aldrig bli av... och jag vill ju helst inte fastna hemma hela mitt liv. Ibland känns det som att jag inte kommer nånstans. "Alla andra" (haha, hatar det uttycket :P) verkar göra massa nya saker hela tiden, och det vill jag med! Men jag kanske är för feg? Jag kanske inte vågar flytta hemifrån helt ensam? Har ju inte precis råd nu när jag tänker efter, men vill verkligen flytta. 

Påtal om annat så är jag grymt trött på utseendefixeringar, krav och alla måsten. Även om jag vet att man inte ska "ta åt sig", så gör man ju det, omedvetet. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0