Ta tag i allt



Gjorde ett litet test innan (hade lite tråkigt, så passade på) och då fick jag reda på att jag passar att utbilda mig inom antingen restaurang, transport eller arbetsmiljö. De två sistnämnda fastnade jag inte precis för. Transport liksom, hallå jag har ju inte ens körkort :P men resturang och hotell och sånt låter lite kul faktiskt! Får se. Haha men jag vet att det kommer bli som vanligt. Om jag inte tar tag i det nu, så kommer det hamna "på hyllan".

Innerst inne vill jag nog vänta med pluggandet, och typ resa och göra massa roliga saker ist! Men det känns som att jag hamnar efter, för det är ju jättemånga som pluggar vidare nu. Pratade med en gammal kompis senast igår, och han hade sökt sig ändå upp till sthlm för att plugga! Fan vad kul egentligen, och bara flytta till en helt ny stad och se vad som händer :)

Nä nog om detta. Jag vill ha ny bra musik! Är så trött på all som jag har för tillfället, så om någon läser detta och lyssnar på en bra låt just nu, let me know ;D

Imon ska jag fan ta mig in till stan och skriva in mej på första bästa bilskola! Haha men jag ska inte gå teorin, utan ska bara köpa såna där tester att göra hemma + läsa körkortsboken. Borde kanske börja läsa den nu btw, den består ju av ganska många sidor.

Puss bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0