So long, so long

Sitter här och lyssnar på en fin låt och tänker massa. På saker som har hänt och saker som kanske händer inom snar framtid. Tänker även på massa minnen! Jag älskar minnen. <3

Nog om det (tror ändå att ingen ens fattade vad jag babblade om). Igår var en mysdag med th och hennes mamma, hehe :P th skulle ju som sagt köra och det gick bra för henne! Hon körde varken av vägen eller in i träd, som jag hade förväntat mig ;P haha. Körkortet är nog inom räckhåll för henne! Värre är det för mig just nu, har inte kommit så värst långt med de där övningarna och proven jag beställde hem. Menmen, varför stressa? Fast jag ska fan passa på att satsa på mitt körkort, nu när jag är typ 80% arbetslös.

Men jag ska jobba denna lördagen, och nästa! Woho, vad kan det bli i lön? Om jag har tur så kan jag skrapa ihop... lite under 1000 kr :P haha, menmen bättre än inget I guess.

Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0