Plattång är bra att ha

Weey, jag har beställt en ny plattång! Haha okei, kanske inte världens roligaste grej man kan köpa, men jag behöver verkligen en ny :) hoppas på att denna är bra och kan göra mitt hår platt. MEN, man kan ju också göra lockar med denna plattången så det ska bli intressant att testa.



Beställde även lite nödvändiga saker till mitt hår och helt plötsligt kom jag upp i nästan 1000 spänn. Så jag gick raka vägen till kassan när jag upptäckte detta. Hårsaker är ju värsta dyrt, men hoppas det är värt det! Beställningen gjordes på min nyfunna sida lyko.se. Finns maaassa stuffs där, i "hårväg" :)

Det blir nog en lugn kväll, ska hänga med mamma till affären strax och hämta ut ett paket som kom i måndags, haha. Har inte haft ork att gå och hämta det, även om det typ bara tar ca 1 min att gå till affären ;D

Pusshej!

Another picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0