Let me know

Hey!

Jag är ledig den mesta delen den närmsta tiden, I guess. Jobbet kan ringa lite då och då och fråga om man kan jobba, men man vet alltså inte alls om man kommer att få jobba, eller inte. Det kan va lite jobbigt, för det är ju rätt bra att veta lite i förväg om man ska jobba! Som i fredags ringde de kl 20 över 8 och undrade om jag kunde börja kl 9! Nej, sa jag till det. För det första så fattade jag typ ingenting för att jag var helt nyvaken, och för det andra så.. hade det blivit lite stressigt med tanke på att bussen gick vid 9 tiden.

Wellwell, men idag har de inte ringt. Inatt fick jag för mej att jag var tvungen att lista ut vad jag ska plugga till! Om jag ens vill plugga? Gah, känns som att man måste bestämma det nu isf. Men det enda som verkar kul med att plugga är ju alla dessa fester man hör talas om! Haha, och det kanske är lite fel anledning till att börja plugga? :P

Funderar iaf på en såndär KY utbildning, som gör att man oftast är garanterad jobb efteråt... men jag vet inte.

Nu ska jag ta tag i mitt körkort också, so you know (; it's time.

För övrigt så har min dag varit rätt lugn. Kollade nyss på en halv film, P.s I love you. Men klarade bara av att se halva nu, det blev alldeles för sorgligt och rörande för mej. Får se resten senare!

Hörs bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0