Körkortsteoriprogram

Heej! Sitter här och testar mitt nya program som kom hem till mig idag. Hehe, det är nämligen ett körkortsteori-program! Det var väl duktigt av mig att äntligen ta tag i det? Jag gjorde två övningar nyss, och på första fick jag 3 poäng... men det går framåt iaf, haha :) hoppas jag lär mig lite så att jag snart kan bli en av de andra som redan har körkort. Fast det är ju såklart inte därför jag vill ha körkort, utan det är ju för att jag vill kunna ta mig dit jag vill när jag vill utan att anpassa mig efter bussar och annat. Th har snart uppkörning vet jag! Så för henne är det nära :)

Fick även hem min plattång idag så den ska jag testa strax hade jag tänkt mig! Den ser värsta bra ut iaf, om man jämför med min gamla iaf :)

Nu ska jag fixa mig litegrann. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0