Getting better

Nu känner jag mig utvilad för en gångs skull. Igår mådde jag inte alls bra! Trodde jag skulle bli frisk från min förkylning, men nehej då. Ist kommer den tillbaka med feber och nysningar och allt sånt. Men idag mår jag lite bättre iaf, förutom att jag känner mej lite lätt vilsen eller nåt.

Vet inte vad som händer idag. Skulle vara trevligt att göra nåt kul med tanke på att jag hade världens tråkigaste dag igår! Cheeses, det suger att vara sjuk på en helg alltså.

Jag färgade iaf mitt hår igår, och resultatet blev väl bra :) hehe men blev lite mörkare än tänkt, och i vissa ljus kan man ana lite röda nyanser upptäckte jag innan. Men det är mest brunt!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0