Freeeezing

Heej! Nu sitter jag här, men en rinnande näsa än en gång. Gah, mitt immunförsvar har ju inte precis varit på topp den senaste tiden om man säger så. Fryser som fan, och är trött. Men min huvudvärk har iaf långsamt börjat lämna mig ifred, så det är ju positivt iaf!

Detta pga av att det är så jävla kallt i sverige, och kanske lite pga av min något lätta klädsel igår :P men vafan, man får ju passa på att ha somriga kläder innan det blir alltför kallt och höstigt. Men det jag inte visste var att det tydligen redan var försent. Men hade kul igår iaf :) det är ju det som är huvudsaken! Hehe

Ikv ska jag bara umgås med min knasiga syster! Egentligen hade jag behövt sova känner jag, men what the heck :P

See you!

Hittade förresten denna trevliga bilden på facebook :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0