Foodtime

Hej bloggen!

Ska alldeles strax laga mat med min lillebror! Eller mat och mat, det kan ju disskuteras, haha. Vi ska bara göra såna där varma, men mkt goda mackor :) det är nämligen bara vi som är hemma just nu, och snart är nog ingen alls hemma eftersom att vi båda ska iväg åt varsitt håll.  Jag ska till th, var väldigt längesen vi sågs (haha om man inte räknar med turkietresan då ;P) så det ska bli väldigt kul att umgås med henne <3

Saknar min syrra! Hon är iväg ändå uppe i norrland och hälsar på kompisar. Men kom hem NU tack :) Hon ringde innan och berättade att hon köpt lite saker till mig, hihi!

Nu ska jag få min brossa att slita sig från sitt tv spelande så att vi kan "laga" vår mat.

Puss!

                                             
Bjussar på en liten egobild från turkey (: såhär ofräsch såg man ut nästan hela tiden. Fräschheten efter en dusch varade i ca 10 min ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0