Time is running but Im standing still

Hemma igen. Har hunnit med både det ena och det andra sen jag blev hemkommen. Kollat på topmodel repris med syster och ätit mat. Haha, okei det var visst bara två saker.

Ja, hur gick det nu med min körlektion kanske någon frågar sig? Svaret på den frågan blir väl... njae. Men man måste ju faktiskt ha överseende med att jag inte kört bil alls mkt i mitt liv. Men det gick ju framåt iaf. Men det var faktiskt kul! Fast, jag måste bli av med min rädsla för höga hastigheter :P

Bara för att detta inte ska rinna ut i sanden (eller heter det ur sanden?) så bokade jag ännu en lektion till nästa vecka. Men den ändå lediga tiden som fanns var på torsdag, alltså om en vecka. Är tydligen svårt att få tag på körlektioner där. Jag tog med samma lärare, känns som att det blir förvirrande att ha olika varje gång ju.

Det är ju verkligen höst nu. Kallt och massa löv överallt. Det är kännetecken för hösten det :P

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0