Untrue

Usch vilken jobbig dag. Hatar att säga så men denn dagen har varit jobbigare än på länge. Det började med att jag vaknade mitt i natten/tidigt på morgonen helt febrig med halsont. Försökte sova iaf några timmar, men tror inte det lyckades så bra med tanke på att jag har varit trött nästan hela dagen. Hade ju körlektion vid 7 och det gick inte särskilt bra idag. Igår hade jag sett fram emot att köra värsta mkt, men tydligen går det bara dåligt om man ser fram emot det... var helt stirrig och okoncentrerad. Vet inte om det berodde på att jag hade lite feber och sånt, men det är väl inte precis nåt man kan skylla på? Jag kom liksom ingenstans idag på min körlektion, kändes som att det mesta gick fel :/ så nu har jag börjat överväga ett liv utan körkort. Men nä, jag kan ju fan inte ge upp så lätt! Det hade vatt så typiskt mej, så därför ska jag inte ge upp!

Jag var inte sådär jätte taggad för att jobba sen efter. Men jag började inte förräns vid halv 12 så jag hälsade på min mormor ett tag.

Nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag faktiskt sova! Jobbar imon med, så det är upp vid halv sju som gäller!

Puss och gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0