Tid

Är ledig idag med, vilket jag är ganska så ofta. Men jobbar iaf på torsdag och fredag denna veckan. Varje ledig dag jag vaknar på tänker jag att jag ska ägna stor del av dagen till att hålla på med mitt körkort som att läsa och göra teoritester samt köra bil. MEN. Ist så får jag inte det gjort alls bara för att jag "inte känner för det". Uuh. Jag har alltså gått och blivit lat. Kan jag liksom inte ens öva lite teori i 30-60 min? Tydligen inte. Igår så hade jag noll motivation till allt som har med körkort att göra iaf. Tror jag har samma känsla idag, men idag ska jag fan köra lite bil iaf! Sådetså. Borde verkligen öva teroi med, men kommer ju inte ihåg nåt av det bara för att det var mer än en månad sen senast... Grr, ibland blir man arg på sig själv.

Det roliga är ju att jag har ju verkligen tid till det. Det är bara orken som fattas :P

Nog om det. Jag och min bror lagade nyss mat för han har höstlov. Min syrra kommer hem idag, hon har varit iväg i Norrland igen i ca en vecka så det ska bli kul att hon kommer hem idag :)

Nu måste jag betala räkningar! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0