Sometimes I feel like I wanna leave this place

Vet inte vad som hände med mig idag. Från att jag vaknade och sen hela dagen har jag känt en känsla av hopplöshet. Och jag insåg att det var längesen jag kände mig sådär "tillfreds" med allt. Jag kan inte komma ihåg när jag kände att jag kan klara allt jag vill och göra allt jag vill. Alla saker jag vill göra och ha känns så himla långt borta just nu.

Kanske för att jag känner att jag inte "passar in" i min familj, jag vill verkligen känna att jag kan vända mig till någon av mina föräldrar när jag mår dåligt eller när jag känner att allt går åt helvete, men jag kan inte det. Jag har nog alltid haft svårt att öppna mig för människor pga av att jag inte är eller har blivit van vid det. Har alltid låtsats att allt är så himla bra trots att det egentligen inte är det, och då gör ju det mig till en falsk person? I dont know. Jag har jäkligt svårt att erkänna för andra, men även mig själv, att jag mår dåligt. Försöker alltid ignorera det.

Har också känt mig som en hemsk person ibland. Jag försöker att vara snäll mot alla, men det blir så fel ibland.

Man kanske kan sammafatta det hela med att jag känner mej ganska vilsen just nu. Får väl hoppas på att den där jobbiga känslan försvinner snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0