Segsöndag

Hej! Jag känner mig helt slut för tillfället, fast det har jag i stort sett gjort sen i lördags iofs. Helgen har iaf varit mkt rolig! I fredags kollade jag och några till på özz, soran måns och björn här i växjö, och det var kul måste jag säga. Fick mig en hel del skratt under kvällens gång. Efteråt drog vi till emelie för att börja förfesta lite smått. Vårt mål för kvällen blev Grace (även om det på senaste tiden varit väldigt dött där de senaste gångerna), och det var väldigt segt i början men senare blev det lite roligare! Haha, det var lite kul för helt plötsligt såg vi Özz stå och hänga vid baren och självklart gick vi fram för att ge honom en kram! Blev även lite dans och champange med honom sen. Senare såg vi även soran och han fick också en kram :)

Jag åkte hem vid kvart över två för jag skulle upp tidigt för att jobba igår. Det var en jobbig dag med massa kunder, och jag fick jobba över pga av det vilket jag inte alls var särskilt sugen på. Men efter det drog jag till mormor där min familj var och så åkte jag hem med dom. Kom inte hem förräns halv sju, och då ringde emelie och frågade om jag var sugen på utgång! Även om jag var trött så var jag sugen på det, så det blev en kul kväll igår med :)

Men denna dagen har mest varit jobbig. Är helt seg, och trött. Sov inte så värst mkt inatt heller, så det ska jag fan göra denna natten.

Nä nu ska jag färga mitt livlösa hår!

See you, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0