Pick the pieces of me

Har inte gjort nåt intressant alls idag. Men jag tror jag behövde en sån här dag faktiskt. Har bara vilat, kollat på film och städat bort allt (nääästan) skräp från mitt rum. Så nu kan man ta sig förbi problemfritt, vilket underlättar tidigt på morgonen ^^

Det enda som fattas är att dammsuga mitt rum, och det är något av det tråkigaste man kan göra! Men sen är ju damm väldigt irrirerande och jag klarar inte av att se på det, så det är bara att se glad ut och göra det. Ska göra det NU faktiskt, sen ska jag dricka massa hett kaffe för jag har lite ont i halsen. Har även nyst halva dagen. Misstänker att det har nåt att göra med att det var lite kallt i lördags :P

Wellweeeell. See ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0