On and on

Heej! Denna dagen har gått lika fort som alla andra dagar. Har vatt ledig idag, och tiden går så mkt fortare när man är ledig måste jag säga.. men vad gör man när man är ledig liksom? Ingenting typ. Inte jag iaf, haha. Jag är grymt sugen på utgång ikv! Är du?

Denna veckan har varit rätt lugn med tanke på att jag inte jobbat alls mkt. Det var igår jag blev uppringd vid 12 tiden och blev frågad om jag kunde hoppa in och jobba några timmar, jag sa ja, även om jag inte hade behövts så jättemkt egentligen. Var tvungen att gå runt till avdelningar och fråga efter arbetsuppgifter. Men sen satt jag i kassan när det kom mkt folk.

I onsdags hängde jag med några ut till deluxe på kvällen! Mkt trevligt var det :) även om det kanske var en aning folktomt, men det brukar det ju vara mitt i veckan om man bor här i växjö. Så det får man leva med helt enkelt.

Ja, vad har mer hänt? Jag klippte mig litegrann i torsdags! Det behövdes på mitt slitna hår.

Nu ska jag ringa en vän! :)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0