Nothing's gonna blow me away

Dagen har gått grymt fort som vanligt när man är hemma. Åt nyss mat efter att ha hängt med pappa för att hämta syster i alvesta. Tåget krånglade som vanligt. (Förlåt sj, men det är så ganska ofta!) Innan dess gick jag en runda och körde lite bil. Det gick faktiskt bra att köra idag! Så det kändes väldigt bra, jag är inte lika rädd för bilen längre ;P

Jag sitter just nu och inväntar Desperate housewives! Det är ju grymt bra och jag har inget bättre för mig denna kväll.

Imorgon ska jag ta studentkort (?). Haha, min mamma tycker att det är väldigt viktigt att man tar ett sånt studentkort, så jag får snällt ta på mig min vita klänning och studentmössan ännu en gång. Kommer kännas lite konstigt såhär nästan ett halvår efter. Alla de där blandade känslorna lär väl komma tillbaka... Det var ju så jävla kul att ta studenten! Men imon ska jag som sagt inte ta studenten, utan bara ta ett kort. Bättre sent än aldrig enligt min mamma!

Time to go, pusspuss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0