My bed is calling!

Jag är så trött denna kväll, känner bara för att sova. Ska nog göra det snart. Har så ont överallt som jag säkert nämnde tidigare.

Imon är mamma ledig så då tycker jag att jag kan övningsköra litegrann. Har körlektion på tisdag, (klockan 07.00 förövrigt :O) Usch det där körkortet känns verkligen inte inom räckhåll just nu. Jag undrar om det nånsin kommer göra det? Jag känner mig mest som en fara i trafiken, för jag har insett att om jag skulle hamna i nån panik-situation så blir jag som förlamad och vet inte vart jag ska ta vägen eller göra. Eller, jag tror att det är så. Ja... men nån sa en gång att alla kan ta körkort. Får väl hoppas på att man inte är nåt undantag :P

På fredag kommer förresten björn gustavsson och hans gäng hit till växjö för att roa oss! Vi får se om de lyckas :)

Nä nu ropar min säng på mej! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0