Missförstånd

Ajdå, dagen började ju sisådär. Jag passade på att sova ut (haha, till tio typ) helt ovetandes om att jag tydligen skulle jobba idag!? För bara några minuter efter min uppstigning ringde börjes och undrade vart jag var nånstans. God, fick värsta paniken ju. Jag visste inte att jag skulle jobba idag! Men sen kom jag på att jag fått ett mejl förra veckan om att det fanns tider för mej på torsdag och lördag, men eftersom att jag fick det mejlet förra onsdagen så antog ju jag att det var tider som gällde förra veckan, och jag svarade tillbaka att jag redan skulle jobba de dagarana. Inte fattade jag att det var tider för denna veckan... det stod faktiskt inte vilken vecka som menades!

Så ja, ett litet missförstånd. Även om det kanske inte är helt mitt fel så fick jag dåligt samvete. För nu var ju dom tvugna att ringa runt till massa andra för att få de börja jobba med en gång ju. Uschdå. Men huvudkassören ringde tillbaka till mej efter några minuter och sa att de hade hittat någon :) pheeew, tänkte jag då.

Bara för detta så kände jag att jag inte kunde säga nej till lördagen, som jag också hade blivit uppsatt på. Så jag offrar alltstå hela min lördag. Skulle egentligen till Ikea med mamma och syster. Men får se om vi drar dit på söndag ist! Hoppas, för ikea är mys :)

Idag har jag min första körlektion! Vet inte om jag ser fram emot det så mkt, för nu känner jag mej helt misslyckad :P och bara för det så kommer det säkert skita sig! så får jag inte tänka. Tänk positivt, tänk positivt. Blir säkert bra, hoppas jag.

Ska fixa mej nu så att jag inte missar bussen till stan sen också! (Hade ju inte precis blivit förvånad... :P)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0