Min dag i text

Hello! Jag var tvungen att ta mej en liten vila nyss, tyckte jag var värd det pga att jag vaknade vid 5 idag. Hade en körlektion bokad vid 7, så det var bara att acceptera min mobils irriterande väcknings-signal. Uuh jag hatar den, det går att byta men för att göra det måste man välja låt varje gång man ställer klockan, vilket jag tycker är helt orimligt. Vore det inte bättre om man valde en låt att ha hela tiden? Så var det iaf på min förra mobil! Är nästan så att jag saknar den ibland, men det gick inte att ha den gamle apparaten kvar.

Men iaf, jag har alltså nästan varit vaken sen kl 5 (bortsett från min halvtimmes vila :), och trots att jag var trött i bussen påväg till stan och körskolan så gick det rätt bra att köra! Hade en helt ny lärare idag, och han var bra! Jag tycker att de flesta verkar vara bra på växjö nya faktiskt. Så där valde jag rätt!

Efter min körlektion gick jag till ICA som passande nog öppnade vid 8, så där köpte jag mig en fralla för att sedan sätta mig på resecentrumet i en hel timme och vänta på att arbetsförmedlingen skulle öppna vid 9. Ja, du läste rätt. Arbetsförmedlingen. Har äntligen tagit mig dit och det var ett bra val, för det känns bra att jag skrivit in mig där nu för jag vill hellre försöka hitta ett jobb i växjö! Men Tingsryd funkar ju att jobba lite extra på om jag kan, jag måste ju inte tacka ja till alla jobbtider, utan jag har faktiskt egentligen bara EN lördag i månaden som är schemalagd.

Oj detta blev ett inlägg med mkt text ser jag nu. Kanske bäst att jag slänger in en bra låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0