Ledig dag

Hej! Blogg.se krånglar ibland har jag märkt. Har hänt flera ggr att jag skrivit ett inlägg och sen så ser man "sidan kan inte visas" efter att ha tryckt på publiceraknappen. Igår hände det bland annat. Jag hade sammanfattat min helg så fint, men sen orkade jag inte skriva om allt. Så nu får ingen veta vad jag gjorde i helgen :P haha.

Idag har jag och min syrra varit i stan, kom hem nyss! Hon fyllde år igår och ville spendera lite pengar, och det bangar ju inte jag heller på att göra såklart.

Egentligen borde jag röja upp i mitt rum, kommer knappt ut och in ur rummet just nu. Lådor och kläder har tagit över här. Men jag vill hellre sitta här!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0