Im drivning around

Har varit iväg stor del av dagen idag. Åkte till stan redan vid 10 tiden för jag skulle ju som jag skrev igår ta kort klockan 11. Haha och det kändes lika komiskt som jag trodde att ta studentkort nu. Menmen, det togs ju samma år som jag tog studenten iaf ;D inte för att jag tror att det blev så bra, men hoppas inte det ska hänga så synligt.

Var en mysdag på stan idag med mamma! Inte ofta det bara är vi, så det var trevligt. Fick massa godis och fika av mamma, hehe. Har spenderat hur mkt pengar som helst idag, fick lite ångest på vägen hem. Men whatever! Det som kändes mest jobbigt att lägga ut pengar på var körlektionerna jag köpte (köpte 10 st för 5400 spänn), men man tar ju bara körkort en gång förhoppningsvis så det behöver jag ju inte lägga pengar på igen liksom. Tur det. Jag betalar det mesta av mitt körkort själv faktiskt. Mina päron skulle tydligen hjälpa till med halva eller vad det var.

Jag körde lite bil idag med, och det gick rätt bra idag med. Men körde inte så länge för vi skulle hem och laga mat sen.

Jag är trött med ont i halsen just nu. Hämtade nyss ett litet paket med kläder så nu har jag ganska många nya kläder insåg jag precis (;

Haha, yes snart äre bonde söker fru. My favorite ;P förra året brukade jag th och emelie sitta och disskutera varje avsnitt nogrannt på mattelektionerna! Det var tider det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0