Above and below

Är uppe tidigt idag igen. Men idag är det inte jobb som gäller, utan ikea. Jag skulle även vilja köra lite bil! Hoppas jag får tillfälle till det senare under dagen :)

Igår var det en ganska rörig jobbdag. Var hur mkt folk som helst, och det gjorde ju att man kände sig en aning stressad. Sen blev det massa fel med den där kortautomats-grejen, så en del kort funkade inte. En hade köpt massa kyckling och fick världens utbrott för att det inte funkade och lämnade varorna i "mina händer" typ. Såna saker kanske helst ska ligga i kyl/frys, men det gick ju inte precis att gå och lämna tillbaka det med tanke på att kön var flera mil lång :P Men som tur är finns det ju snälla kunder, så det var en som erbjöd sig att gå och lämna dom :)

När jag kom hem igår var jag lika trött som i fredags. Men nu känner jag mig hyfsat utvilad iaf.

Nä nu är det dags att platta mitt hår litegrann ;P

Pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0