Pussel

Tydligen så kan inte jag sova längre än till halv tio numera. Även om jag är ledig. Idag vaknade jag tillomed redan vid 8 och trodde att klockan var lite mer än så. Men då övervägde jag att försöka somna om igen. Hoppades på att vakna lite senare, men jag fick alltså nöja mig med halv tio.

Har kommit på att jag tycker det är ganska jobbigt att inte veta när jag ska jobba. Det är jobbigt att bli väckt vid 8 samma dag som de behöver folk. Fast, det är väl ett extrajobb som passar bra för mig just nu för tillfället. För jag ska fan ta körkort innan jag skaffar heltidsjobb. Usch, ibland är det så svårt att få ihop allt. Om man jämför mitt liv med ett pussel just nu, så är det många bitar som jag inte har någon aning om var de ska vara. Får helt enkelt hoppas på att jag hittar alla bitarna nångång.

Igår var arvids dödsannons med i tidningen. Den var så himla sorglig, och man blev verkligen rörd av att läsa den. Det är så svårt att förstå att det har hänt, och det måste vara svårt för hans familj och nära vänner nu.

Vet inte redigt vad som händer idag, får väl se helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0