So many thoughts

Gick nyss en pytteliten runda i det kalla vädret. Innan dess kom th hit en liten stund i väntan på hennes buss. Hon ska till stan och kolla på en lägenhet, eller hon gör det nu rättare sagt! Hoppas att den är bra, och att dom får den :) jag vet hur mkt hon vill flytta så jag håller tummarna! Jag skulle med vilja flytta, men tiden är inte inne för mig riktigt än. No job, no money liksom. Men jag känner verkligen hur sugen jag är på att flytta. Varje gång jag kommer hem hit när jag varit iväg känner jag att jag skulle vilja komma hem till en egen lägenhet ist. Fast, inte helt ensam kanske :P

Jaja, nångång kommer det väl inträffa iaf! Idag har jag faktiskt varit duktig och läst i min kära teoribok, så nu är den snart utläst (efter ett antal uppehåll). Men jag har fortfarande ingen plan på hur jag ska göra för att ta körkort så fort som möjligt... men äh det löser sig nångång! Har körlektion på onsdag, vilket jag inte alls känner för egentligen pga av att jag kände mig så dålig förra gången. Men jag ska då inte ge upp ;)

På torsdag ska jag och th m.fl. till ullared, som jag kallar den affären (Gekås heter den väl på riktigt? :P). Ska köpa massa billiga julklappar där, muhahah!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0