Memories

Det är redan fredag! Cheeses, tiden går verkligen fort alltså. Idag ska jag nog inte jobba, men det har hänt en del ggr att någon ringer lite senare på dagen och vill att man ska jobba. Men jag ska vara inställd på att inte jobba idag :)

Imon ska jag nog till Göteborg och vara där tills söndag. Kan bli kul, men ska åka värsta tidigt. Först hade jag inte tänkt följa med alls, men när min syrra sa att hon skulle hänga med blev jag lite mer intresserad. Haha, först var det bara pappa och min brossa som skulle åka typ, men nu blir det nog hela familjen verkar det som. Jag kom på att det skulle vara trevligt att komma bort från växjö lite. Hoppas att min syrra vill följa med, för då finns det ju större möjligheter för att det blir roligt! Min morbror bor i Göteborg, så jag antar att det är där vi ska sova. Det var ju grymt längesen man var där. Har aldrig haft nån särskilt bra kontakt med mina kusiner, det var bara ett tag för många år sen som vi hade nån period som vi sågs. Min syrra och jag bodde hos de en vecka, och det var väl ungefär sista gången man träffade dom. Och det var typ, oj... 6 år sen kanske? Shit. Men det är ju ganska långt mellan gbg och växjö.

Jaja, men det blir säkert lite kul iaf. Hade tänkt shoppa massa iaf ;D Gbg är ju en lite roligare stad än växjö iaf (; jag har funderingar på att flytta dit om några år faktiskt! Men inte än :P

Jag insåg nyss att det är december vilken dag som helst! Är det första advent på söndag? Ja, det är det! Sen påbörjas alltså den sista månaden på detta året. Oj, det känns konstigt. Känns som att det inte alls var längesen det var nyår. Jag hoppas verkligen att detta nyåret blir lite bättre än förra iaf. Det krävs väldigt mkt för att det ska bli sämre tror jag iaf ;P för fan vilken nyår det blev, helt misslyckad och jobbig. Men vill helst glömma det som hände :P

Th och jag pratade typ i 1,5 timme igår, och vi kom in på massa minnen! Hehe, alltid kul att komma in på det! Men, vi ska skapa massa mer minnen, that's for sure ;) så att vi har massa att prata om när vi sitter där och ringer till varann på ålderdomshemmet! Fast förhoppningsvis så hamnar vi på samma! Haha, nää nu ska vi inte tänka så långt fram.

Hade tänkt lägga upp en bild, men nehej det gick inte! Så det blir bara massa text nu, muhaha!


Kommentarer
Postat av: Katinka

Svar: Ja! Äntligen! Kvart på mig att göra klart allt annat nu...

2008-11-28 @ 11:44:43
URL: http://tinkalinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0