Tired

Hey!
Kom hem för ett tag sen nu, och jag är så jäkla trött. Känner mig osugen på allt just nu, den känslan fick jag precis när jag kom in för denna dörren. Kanske för att jag fryser, och för att jag måste duscha, och för att jag vet att jag måste till stan tidigt imon och hämta ett kort (vilket jag tycker känns ganska onödigt) och sen jobba. Sen har jag ont i min tand också.

Aja. Idag har jag slösat runt 2000 spänn i ullared, men th var lite värre ;P haha, det blev lite jobbigt för vi var typ fem st som åkte i en liten bil, och alla köpte för runt 2000 kr liksom. Var hyfsat trångt sen när vi påbörjade hemresan, men vi underhållde oss med att hitta på mystiska historier eller vad man nu kan kalla det. Så det fick oss att glömma bort allt vi hade över oss för ett tag iaf.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0