So many things I try to hide

Lyssnar på massa the bravery nu på morgonen... eller jag menar på förmiddagen som det så fint heter! The bravery har blivit något av en favorit för mig för tillfället med tanke på att det oftast alltid är den första musiken jag sätter på när jag vill lyssna på musik, haha. Men de är bra, jag har fallit för sångarens lite intressanta röst och bra texter! Oj, nu fick jag visst in någon slags recension här.

Jag vaknade än en gång av såndär äcklig huvudvärk idag. Men denna gången var det värre för jag mådde även illa på köpet. Inte kul, men nu har den försvunnit och är ett minne blott :) (nämen vilka gammalmodiga ord/meningar jag använder mig av helt plötsligt :S)

Idag har inte mitt jobb ringt, och det känns ganska skönt att vara ledig idag faktiskt. Bara för att jag jobbade lite igår känns det som att jag kan "njuta" lite av att vara ledig! Och jag vet att jag ska jobba EN gång till denna månaden iaf. Är ju schemalagd en lördag i månaden.

Justja, sen måste jag höra av mig till arbetsförmedlingen snart också och berätta om jag ska jobba mer till jul eller inte! För isf så får jag inte vara synlig för arbetsgivarna som söker folk, får då kan upprördhet uppstå. Hm, måste fråga om det kan tänkas behöva mer på mitt jobb då alltså!

Idag är ju en perfekt dag att plugga som en galning på teori! Iaf lite nu på dagen, sen ikv vill jag helst inte det då det faktist är helg. Vet inte redigt vad som kan tänkas hända i helgen. Är sugen på partey men får se! Ska ringa en vän snart och se vad hon ska hitta på :)

Vi hörs snart igen bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0