Run and hide

Varför orkar man inte göra nåt när det är kallt? Det enda man känner för är att ligga under en varm filt och vara varm! Nä, frysa är inget för mig. För övrigt så blir jag typ alltid varm i mitt ansikte när jag fryser, det är skumt tycker jag. För att nämna ännu några nackdelar med kyla så undviker man att gå ut, får torra händer och det är stor risk att bli förkyld.

Men nä nu lämnar vi det ämnet. Jag har hängt med th hela dagen idag, och det är alltid lika kul! Kom hem för en stund sen och fick ont i huvet nu. Och jag vet inte alls vad jag ska skriva om nu, så det är nog bäst jag slutar innan jag skriver något konstigt.

Ska nog träna litegrann nu, sen duscha och sen parkera mig under en filt!

Th och jag blev grymt sugna på juleskum som det så fint heter, så det köpte vi. Mmm säger jag bara! Jag älskar de små tomtarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0