Prom night

Usch jag vaknade med världens huvudvärk idag, sånt är så jobbigt. Känns som att jag sov mkt inatt, fast ändå inte pga av den där huvudvärken. Har fortfarande ont, och känner mig jättetrött och seg. Tänkte fixa lite mat snart och samtidigt kolla på en skräckfilm! Innan hatade jag skräckfilmer, men nu har jag sakta med säkert börjat gilla det. Iaf en del. Om dom inte är för äckliga och hemska. Jag måste iaf alltid ha en filt nära till hands :P

Hoppas att filmen är dålig och tråkig så att jag somnar, för det känns som att jag behöver sova. Tur att jag är ledig idag för jag är ju trots allt lite sjuk fortfarande. Jobb har inte ringt nånting änsålänge.

Hade tänkt se denna filmen. Om man kollar på omslaget ser den ju hyfsat creepy ut måste jag säga, haha. Min syrra sa att den var ganska bra, så jag litar på henne. Fast nu kom jag på att det är tråkigt att kolla på film själv ju! Så kanske borde fråga min syrra som också är hemma om hon vill se film med mig (även med risk för att jag kanske somnar). Har säkert nån annan film på lager I hope!

Nä nu ska jag ta tag i mitt liv och fixa lite food.

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0