Out of line

Aj, dumma tand. Gör grymt ont, så jag har bestämt mig för att ringa till tandläkaren imon och hoppas på att det finns nån tid! Finns det säkert inte, men man kan ju alltid hoppas.

Egentligen har jag inte så mkt att skriva. Kom nyss hem från th där jag hängt ett tag! Men hon var trötter nu för hon skulle upp tidigt och ha körlektion imon. Jag är med trött, även om jag inte borde med tanke på att jag varit ledig hela långa dagen (som vanligt typ :P). Jag orkar inte gå runt hemma hela dagarna, och vänta på att kanske få en jobbtid. Det känns som att jag måste ta vara på varje dag och jobba och göra saker som jag får ut nånting av. Inte bara sitta hemma och tänka och... må dåligt. Det är ju inte alls kul! Men jag vet också att jag måste ju ta tag i mitt körkort innan jag skaffar heltidsjobb, och... ja. Fan, allting känns så stessande. Även om jag är ledig så mkt som jag är känner jag mig hur stressad som helst. För saker som jag måste fixa, och att jag måste skaffa fast jobb. Hatar den varianten av stress, det är nästan bättre att vara stressad till jobbet på morgonen och sånt. Det finns ju olika sorts stress helt enkelt.

Nu ska jag flytta lite på min sötkatt som ligger i min säng och försöka sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0