Out of line

Goddag! Haha, det är ett ord jag sällan använder så jag tänkte testa det nu.

Åt nyss en god paj som jag hittade i kylskåpet, och innan dess kom jag hem från körlektion. Det gick rätt bra idag, och nästa gång ska jag ut på nya äventyr som körläraren sa! Det låter spännande måste jag säga.

Körde faktiskt lite igår med, för min pappa skulle lämna något till någon kompis så jag fick köra dit och sen även snällt vänta på att de skulle prata klart, för det var ett tag sen de sågs, så jag förstår att de ville prata såklart!

Nu är det ju värsta vintern med snö och allt. Visst det är väl lite mysigt när man är inne med snö, men är man ute finns det inget värre. Eller kallare. Brrr.

Måste städa mitt rum nu som jag skjutit upp alldeles för länge, men först ska jag gosa med axel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0