Nothing is real until it's gone

Godmorgon!
Vaknade såklart tidigt ännu en dag. Yes, var min första tanke. Jag kom på att det är fredag idag! Men sen nådde en annan tanke mig, för mig kan det ju vara fredag vilken jäkla dag som helst för att jag är ledig hela tiden... så då insåg jag att det kvittar om det är fredag idag eller inte. Men en fredag är ju faktiskt en fredag, och då blir man ju automatsikt sugen på att göra nåt kul! Tänkte se om det händer något ikv. Det som är lite tråkigt är ju att jag jobbar imon, men det har jag ju inte gjort på flera dagar nu så jag har nog vilat tillräckligt ;)

Nu hade jag faktiskt tänkt träna lite. Först tänkte jag att jag skulle springa/gå en runda. Men sen kollade jag ut och såg att marken var täckt med frost och kyla, så nån aktivitet utomhus blev uteslutet. 

Wellwell, see you laaater 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0