No brakes

Tjoho! Nu är jag vaken och utvilad. Men känner mig trots det helt slut ändå, dont know why. Kanske för att jag är sjuk. Nyser och hostar hela tiden nästan, och innan tappade jag tillomed min röst! Haha, usch vad jobbigt det är när man inte får fram vad man vill säga.

Denna helgen blev rätt lugn med tanke på min förkyldning. Jobbade i fredags och sen när jag kom hem sökte jag mig genast till min säng för att sova bort min förkyldning. Vaknade sen igår med världens halsont, som faktiskt har gått över idag! Men jag kände för att ta mig ut lite så jag hängde med min syrra till stan lite. Sen så skulle mamma och pappa iväg vid 5 så jag och mina kära syskon började laga mat och ladda ner skräckfilmer att se på lite senare på kvällen ;P haha, men det var en mysig kväll!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, jag vet inte hur jag mår heller riktigt. Fryser och känner mig som sagt helt slut. Th och jag tänkte ses idag, så får se om jag mår bättre sen! :) Om jag mår bättre senare så borde jag även övningsköra! Usch det känns så jobbigt att jag är så efter med det nu... fan, det tänkte jag inte på innan!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0