My day

Hej!
Blev inte alls särskilt förvånad när jag kände mig klarvaken vid 8.00 idag, haha. Jag fattar verkligen inte, varför kan jag inte sova längre? Bah.

Idag har jag faktiskt inget planerat, mer än att städa ut massa gamla grejer. Ja, jag har faktiskt redan börjat lite smått innan så en liten bit på vägen är jag :P men jag tröttnade rätt fort, men efter att jag ätit lite lunch så ska jag ge mig på det igen. Hittade en sida där man kan sätta in gratis säljannonser så det har jag också gjort. Fixade typ 5 annonser. Får se om någon kan vara intresserad av det, det blir spännande att se ;P

Pratade nyss med min bästa vän th, och hon är verkligen min bästa vän! Jag blir så glad av att prata med henne, 30 minuter räcker för att känna mig lite gladare. Hade jätteont i magen och kände mig lite allmänt deppig men nu känns det mkt bättre. Tack Th, you made my day (;

Nu ska det fixas mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0